חושש מלפיד? יו"ר הכנסת מסרב לאשר כנס של הימין בכנסת

    אבי רבינא No Comments on חושש מלפיד? יו"ר הכנסת מסרב לאשר כנס של הימין בכנסת

    יו"ר הכנסת מיקי לוי מסרב לאשר כנס שמאגנים חברי הכנסת שיקלי ושיטרית שיעסוק בנושא "האיחוד האירופי וארגוני שמאל קיצוני כמחוללי אלימות בשטחי יו"ש". מנגד לפני כשבועיים התקיים כנס של השמאל הקיצוני שעסק באלימות המתנחלים כביכול ובקרוב יתקיים כנס "אפרטהייד" אנטישמי בכנסת. הליכוד: "שבירת שיא נוסף ברמיסת הכללים הדמוקרטיים"

    מיקי לוי צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת עמיחי שיקלי וקטי שיטרית יזמו כנס בנושא "האיחוד האירופי וארגוני שמאל קיצוני כמחוללי אלימות בשטחי יו"ש". על רקע מימון חסר תקדים שמגיע ממדינות האיחוד האירופי לעמותות השמאל והרשות הפלסטינית תוך עידודם להשתלטות על אדמות מדינה.

    הבקשה לאישור הכנס נשלחה ליו"ר הכנסת מיקי לוי שהשיב בשלילה, בטענה כי הכנסתו של האיחוד האירופי לכותרת הכנס, עלולה לפגוע ביחסים עם האיחוד האירופי. מארגני הכנס עמדו על כך שהאמת תהיה על השולחן וידונו על המימון הזר המגיע ממדינות האיחוד וחותר תחת ריבונות ישראל.

    יש לציין כי יו"ר הכנסת מיקי לוי אישר לפני כשבועיים קיום של כנס על "אלימות המתנחלים" של ארגוני השמאל הקיצוני, במהלך הכנס בכנסת אחד מהמשתתפים ביקש להקים מיליציה, בדרישתו לקבל נשק בכדי לשמור על הערבים מפני היהודים.

    מהליכוד נמסר בתגובה: "החלטתו של יו"ר הכנסת שלא לאשר לחברי הכנסת קטי שטרית ועמיחי שיקלי לערוך כנס בנושא "האיחוד האירופי וארגוני השמאל הקיצוני כמחוללי אלימות ביהודה ושומרון", היא שבירת שיא נוסף ברמיסת הכללים הדמוקרטיים בכנסת ובהשתקת קולה של האופוזיציה".

    בליכוד הוסיפו כי "הטלת צנזורה על כנסים, ובפרט על כנס שנועד לדון בבעיה החמורה של אלימות כלפי אזרחים ובהתערבות של גורמים מדיניים זרים בעניין פנימי של ישראל, היא דבר פסול מיסודו".

    "סיעת הליכוד קוראת ליו״ר הכנסת לחזור בו מהחלטתו. הכנסת שייכת לכל חבריה ולכל אזרחי ישראל, ולא רק לצד אחד".



    0 תגובות